MODA

Publikujemy nowe kolekcje marek modowych, by wesprzeć je w dobie epidemii

23.03.2020 Wojciech Szczot

Publikujemy nowe kolekcje marek modowych, by wesprzeć je w dobie epidemii
Fot. Zdjęcie z kampanii NEIGE Tees wiosna-lato 2020

Epidemia koronawirusa przewróciła nasze życie do góry nogami. Rozprzetrzeniający się z prędkością światła wirus jest tak niebezpieczny, bo na razie nie ma na niego szczepionki. Dlatego też cały świat przyłączył się do akcji #zostańwdomu. Rządy alarmują, by nie wychodzić i tym samym nie narażać się na zakażenie, a finalnie na chorobę, która wyłączy nas z życia na przynajmniej dwa tygodnie, a jej skutki mogą być dla nas wyjątkowo opłakane.

Ci, którzy mogą pracują dziś z domu, ale jest cała masa osób, które nie mogą sobie na to pozwolić. Wśród nich są na przykład projektanci, którzy w tym momencie tracą pieniądze, które pomagają się im utrzymać. Tracą też marki, a nawet nomen omen sieciówki. Dlatego też postanowiliśmy wystartować z akcją #czytamwspieram – od dziś będziemy publikować nowe kampanie młodych projektantów i znanych marek, by najwzwyczajniej w świecie, pomóc im się utrzymać na rynku w tym trudnym czasie. 

Molton – kolekcja wiosna-lato 2020

Levi's: kolekcja na wiosnę-lato 2020 i nowa denimowa sylwetka dla kobiet

 

Her Majesty: Art z Barrakuz w roli głównej

Neige Tees: NU NRG – wiosna-lato 2020