Ganni ponownie łączy siły z marką Levi’s. Prezentujemy drugą wspólną kolekcję wzbogaconą o bawełnę konopną

22.02.2021 Fashion Post

Ganni ponownie łączy siły z marką Levi’s. Prezentujemy drugą wspólną kolekcję wzbogaconą o bawełnę konopną

Bazując na poprzedniej kolekcji GANNI & Levi’s® „Love Letter”, która pojawiła się w sierpniu 2020 roku, najnowsza współpraca celebruje działania obu marek w kierunku odpowiedzialnej mody, zrównoważonego rozwoju i innowacji w projektowaniu – tym razem wykorzystując denim wykonany z bawełny konopnej. Uprawa konopi wymaga mniej wody i pestycydów niż tradycyjnie uprawiana bawełna. Konopie, które zostały wykorzystane do produkcji odzieży pochodzą z upraw nawadnianych wodą̨ deszczową co znacznie zredukowało zużycie wody. Następnie, konopne włókna poddane zostały procesom, które zlikwidowały szorstkość i upodobniły je z wyglądu i dotyku do bawełny, a wszystko to wszystko w zrównoważony sposób.

“Jesteśmy wielkimi fanami marki GANNI, a dzięki tej współpracy mamy szansę połączyć charakterystyczną dla GANNI kobiecość z kultowym denimem od Levi’s. Praca z zespołem GANNI była wspaniała! Łączy nas oddanie do autentyczności, oryginalności i zrównoważonego rozwoju. Obie marki dążą do tego, aby poprzez tworzenie wyjątkowej i przystępnej mody, którą ludzie kochają, inspirować do wyrażania siebie w autentyczny sposób.” — mówi Karyn Hillman, Chief Product Officer, Levi’s®

Współpraca bazuje na wzajemnym uznaniu obydwu marek i łączy charakterystyczne dla nich detale. Każdy element kolekcji posiada wyjątkowy patch sygnowany Levi’s® x GANNI. W ofercie pojawią się wyjątkowe jeansowe sukienki z kołnierzykami w stylu tzw. Peter Pan, limitowane printy GANNI oraz inspirowane latami 70. kształty. Kolekcja czerpie z dziedzictwa i autentycznego stylu Levi’s® oraz charakterystycznego przewrotnego designu i krojów GANNI. Całość wykonana została z innowacyjnych i zrównoważonych materiałów.

“Współpraca z Levi’s® to była wspaniała zabawa. Już od samego początku czuliśmy, że jest między nami chemia, a nasze wizje są zbieżne. Podczas wspólnej pracy poznaliśmy też nowe materiały wykorzystywane podczas tworzenia odzieży z denimu. Pamiętam, że gdy weszłam do siedziby głównej Levi’s i zobaczyłam, że członkowie naszego zespołu mają na sobie ubrania Levi’s i GANNI, od razu poczułam, że była to dobra decyzja. Kolekcja bazuje na ponadczasowych krojach, które dzięki swojej uniwersalności mogą być noszone na każdą okazję. A to wszystko za sprawą klasycznego denimu, który z czasem będzie stawał się jeszcze lepszy.” — mówi Ditte Reffstrup, Cretive Director, GANNI.

Aby uczcić ponowną współpracę marek, kampania została sfotografowana przez londyńską fotografkę Rosie Marks. Sesje fotograficzne odbyły się Londynie, Kopenhadze i San Francisco.

Składająca się z 14 elementów kolekcja obejmuje sukienki, koszule, kurtki, spodnie, koszulki oraz bluzy i będzie dostępna na stronie GANNI.com, Levi.com oraz w sklepach GANNI na całym świecie, a w Polsce także stacjonarnie w Elektrowni Powiśle i DH Vitkac od 24 lutego 2021 roku.

Ceny odzieży z kolekcji plasują się przedziale od 115-475 dolarów, 95-395 euro, i 959-1659 złotych.