URODA

Marka Oio Lab wprowadziła do sprzedaży innowacyjne sera żelowe

21.07.2020 Fashion Post

Marka Oio Lab wprowadziła do sprzedaży innowacyjne sera żelowe
Marka Oio Lab to jedna z najbardziej innowacyjnych na polskim rynku. W swoich założeniach ma łączyć naturę z nauką, poszukiwać nowych rozwiązań i śledzić światowe trendy w zakresie beauty. Zgodnie z wynikiem ostatnich analiz i badań laboratoryjnych, marka zdecydowała się wprowadzić na rynek innowacyjne sera żelowe, które uzupełniają działanie kuracji olejowych. Wraz z premierą nowych kosmetyków Oio Lab prezentuje limitowaną edycję plakatów. 
 
Oio Lab od samego początku istnienia skupia się na współpracy z różnymi laboratoriami i łączy wieloletnie doświadczenie z kompetencjami instytucji naukowych. Dużą wagę przywiązuje szczególnie do tego, by receptury z których powstają kosmetyki, miały poparcie w badaniach klinicznych. Niezaspokojona ciekawość sprawia, że nieustannie powstają nowe połączenia na bazie skutecznych składników. W ofercie Oio Lab możemy znaleźć już cztery kuracje olejowe, a przed chwilą dołączyły do nich dwa sera o żelowej konsystencji – doskonałe jako pierwszy etap codziennej pielęgnacji. 
 
 
Innowacyjne The E-Serum – naprawcze serum Anti-Blue Light do twarzy
 
Zawiera unikalny ferment z groszku, który chroni oraz redukuje uszkodzenia skóry spowodowane m.in. niekorzystnym działaniem sztucznego światła niebieskiego (emitowanego przez ekrany telefonów i komputerów), promieniowania słonecznego i podczerwonego. Z tym serum możemy cieszyć się E-Detoksem! 
 
 
Głęboko wnikające AQUASPHERE – Wielopoziomowe Serum Nawilżające Do Twarzy 
 
Zawiera kompleks pięciu związków kwasu hialuronowego, dwóch prekursorów kwasu hialuronowego i elastyny oraz wyselekcjonowane substancje roślinne, które wypełniają strukturę skóry i zostawiają na niej ochronny film zapobiegając utracie wody. Już po 7 dniach regularnego stosowania wzrost nawilżenia następuje nawet o 49.5%.
 
Oba sera powstały jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Wnikając w skórę docierają do najgłębszych warstw naskórka, dzięki czemu składniki zawarte w produktach Oio Lab działają intensywniej, nie tylko od zewnątrz. Po aplikacji i wmasowaniu wybranego serum (kwestia rytuałów pielęgnacyjnych jest elementem filozofii marki), doskonale będzie sięgnąć po jedną z czterech kuracji olejkowych – wyciszającą Harmony First, wygładzającą 7 Wonders, rozjaśniającą The Future Is Bright z 15% pochodną witaminy C bądź przeciwzmarszczkową Sleep Tight z uwodornionym 5% retinolem. Dwuetapowa pielęgnacja z Oio Lab jest już możliwa.
 
 
Oio Lab to jednak nie tylko wysoka jakość składników i efektywność działania, ale także design – od opakowania zewnętrznego, poprzez buteleczki, aż po całą komunikację marki. Dając wyraz swojej kreatywności, twórcy marki Oio Lab x Hugmun Studio stworzyli limitowaną edycję plakatów. Printy nawiązują do identyfikacji wizualnej dwóch nowości produktowych – The E-Serum i Aquasphere oraz olejków Harmony First i The Future Is Bright. Wysokiej jakości druk pigmentowy o wymiarach 59.4 cm x 84.1 cm będzie idealnym dodatkiem do minimalistycznego wnętrza.