KULTURA, STYL ŻYCIA

Powstało Monopoly dla Millenialsów i nie kupicie w nim nieruchomości

15.11.2018 Marta Roszewska

Powstało Monopoly dla Millenialsów i nie kupicie w nim nieruchomości

Powstały już wersje inspirowane serialem "Przyjaciele", zespołem Kiss czy Fornitem. Swojej edycji Monopoly doczekało się także pokolenie Millenialsów! Hasbro zdecydowanie wie jak zaleźć komuś za skórę, choć żadna z poprzednich wersji nie dotyczyła tak szerokiego grona. Na pudełku gry widnieje napis "Zapomnij o nieruchomościach. I tak Cię na nie nie stać." W Monopoly dla Millenialsów nie kupicie bowiem nieruchomości – tu kolekcjonujemy doświadczenia, takie jak muzyczny festiwal czy weekend poza miastem spędzony na medytacji. Nabywając doświadczenia, zostajemy trendsetterami, którzy zarabiają pieniądze w momencie gdy ktoś stanie na ich polu. Im dłużej gramy w Monopoly dla Millenialsów, tym łatwiej jest zorientować się, że chodzi tu o zdobycie jak największej sumy pieniędzy, lecz o zgromadzenie największej ilości wspomnień. Nowością tez są odpowiednio dopasowane do tematu karty szansy. Producent obiecuje, że każdy Millenials będzie mógł się z nimi utożsamić. Kto rozpoczyna rozgrywkę? Najbardziej zadłużony gracz!