MODA

Szlakiem nowej kampanii Hibou

23.10.2019 Kasia Mizera

Szlakiem nowej kampanii Hibou
Fot. Łukasz Dziedzic

Góry, skaliste drogi i ciepłe zakopiańskie wnętrza to tło najnowszej kampanii marki HIBOU, która oddaje jesienno – zimowy klimat w polskich górach. Gdyby George Michael nagrywał "Last Christmas" bardziej jesienną porą, sceny z teledysku wyglądałyby jak te z kadrów Łukasza Dziedzica. Oczami wyobraźni widzimy siebie tam popijających korzenną herbatę w oversizowych bluzach, z książką lub mapą, by zaplanować kolejne wędrówki górskimi szlakami. Ciepłe burgundy listopadowych traw, stalowe niebo i inne odcienie polskiej złotej jesieni zostały przelane na kolekcję marki, która jak żadna inna docenia nasz komfort, wygodę i totalną swobodę. W końcu na urlopie nie chcemy się martwić niczym innym niż tylko przyjemnościami.

W tym sezonie dzielimy kolekcję na dwa rozdziały – Autumn – Winter Essentials oraz Christmas spirit – coming soon. Ten pierwszy, zaprezentowany w kampanii, stanowią głównie oversize’owe bluzy, t-shirty, oraz spodnie dresowe. Najmodniejsze topy na ramiączka, longsleev’y zapinane na guzik oraz bielizna. Wszystkie propozycje są bazą codziennych stylizacji oraz idealnym rozwiązaniem na chłodne wieczory w domu. Nie zabraknie modeli, z których marka zasłynęła czyli szortów, romper’ów oraz set’ów do spania. Paleta barw nawiązuje do pory roku, są to odcienie beżu, szarości, kamel, burgund, czerń oraz biel

 

Wszystkie modele z nowej kolekcji HIBOU wykonane są głównie z certyfikowanej bawełny, lnu oraz wiskozy,  a teraz także z kaszmiru, który dostępny będzie w formie bluz oraz spodni.